Hej

Ja nu va de några dagar sedan jag skrev men tiden har inte funnits där.Linus är jätte duktig på dagis :) mammas älskling.Har precis varit ute och fixat med luft/luft fullt med is i den men nu blev de bättre Magnus får göra de andra när han kommer hem, Linus är på dagis till 3 idag ist för 2 så kanske Magnus hinner hämta han hoppas de, de betyder nog mkt för Linus också att pappa är med ibland och hämtar, men blir ju ändring sen när jag börjar jobba då blir de ju Magnus lika mkt som jag. Längtar till den 9/3 :D:D:D Kan inte dagarna gå fortare bara Hoppas<3 Jag klarar det själv tack, jag vet hur man gör jag är ingen idiot.... I Onsdags va Linus ledig från dagis då va de kalas hos lilla Love som blir 1 år Och igår va han också ledig då de va ett kalas för Amanda som också blir 1 år Idag är han iväg, får se när M slutat om de blir att vi kör ner eller inte kalas hos svärmor imorgon och Linus ´kusin´ fick tag i en puma tröja till han på rean på outleten kosta 150 egentligen 300 bra klipp blev en grå med röd text förra året fick han en svart med grön text och han blev ju super glad :) kul när folk uppskattar de dom får:) Ibland gör man fel beslut men ibland gör man dom för att man tror de e rätt men inser sen att det inte alls är rätt och att man känner sig som man måste anpassa sig efter någon annan och göra som andra säger. Det känns aldrig bra. Och nu blir detta beslut som det blir. Detta blir bäst så tyvärr :( Livet är inte alltid lätt. Jag älskar min underbara familj mest i hela världen<3 ni är mitt liv. Har gjort 2 prov de första gick bra fick 9/12 dock gick de andra lite sämre fick 7/12 men men de är iaf godkänt och de e huvudsaken tycker jag. Nä nu ska jag köra in en sväng till Höganäs och posta telefonen jag sålde i Onsdags så den kommer iväg, hej svejs skriver mer senare puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0