Hej

Får väl ta och skriva här lite, va ju ett tag sedan. Har inte hänt så mkt Denna veckan har vi varit sjuka typ alla, i lördags va vi på kalas och på kvällen där kräkte Linus ner hela sängen jippy, men sen inget mer kräk bara bajs. I Söndags kom syrran för hon skulle ha praktik hos Magnus, på Tisdagen kom Magnus hem från jobb och va dålig ännu roligare han låg hela dagen, sen va de min tur på Onsdagen och igår va vi alla friska Marina blev inte äns sjuk kul för henne.. Hon åkte med pappa hem igår när han slutat och va på väg hem. Så nu e här lungt och skönt igen mohahah. Idag ska vi åka till stugan när Magnus slutat när han nu gör de, men e bara hans saker kvar som ska packas och lite annat som inte kan packas innan vi åker :P Har D-sugat hela huset och stora rum typ 3 gången men de e normalt haha. Sen nu precis va vi iväg och handla lite som vi ska ha med upp till stugan och så. Och Linus passa på att sova midda när vi åkte hem perfekt. Så nu sitter vi bara och väntar på bättre tiden eller jag ska ta tag i att tömma diskmaskinen också å sätta in i den. Linus står och leker vid sin spis som han tycker väldigt mkt om och jag sitter här. Vädert är ju verkligen moget idag, först sol sen regnar de sen sol igen och sen snöar de och sen nu sol igen, kan de inte bara bestämma sig för solen ? :D Och du är ju också väldigt trevligt, du kan ALDRIG höra av dig vrf e de ALLTID jag ? Vet du hur trött jag är på de ? Nä tänkte väl de också. Men jag kan säga så här att jag e så in i helvetes jävla trött på de och du sjunker ner mer och mer i mina ögon och de e egentligen synd för du e hur snäll och trevlig som helst. Min son lukta precis så fraga han om han bajsat han bara mm haha, så de betyder att jag får sluta skriva nu. Men ha de så bra och hoppas ni alla får en underbar helg för de kommer jag få med min underbara älskade familj<3 Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0