Tisdag

Hejsan.

Börja morgonen med en son som låg bredvig och sa: pappa pappa haha söte :)

Sen har jag inte gjort så mkt faktiskt käka frukost snackat med jenny i tele.

Kollat bilstol till Linus, så alla som känner oss och kommer att fira Linus när han fyller ett år, så är här en hälsning från han: Jag önskar mig pengar eller presentkort på babyproffsen tex så är det en hjälpt på vägen till ny bilstol till mig :)

Började plugga igår vid halv 10 och nu tänkte jag fortsätta med dom som inte blev färdiga + dagens uppgifter, heja heja.

Magnus är hemma, ska städa volvo ochfixa med den nu:)
Sen så kanske haha...

Magnus berätta när han kom hem att generator rem gått av på bilen nu, så får fixa med en ny sån också och fixa. Så får kanske låna en bil så länge ist...


Nä nu får jag gå. Hejdå......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0