Tisdag

hejhopp.

Va nu ett tag sen jag skrev ett längre inlägg så tog tag i mig själv och tänkte nä nu måste du skriva ett inlägg Madde, skärp dig haha..

Nä men har inte hänt så mkt Josefine har ju varit här och jag och Magnus har fått en kväll med bio och mysig middag helt själva utan L mysig var det:)

Jag och Josse Gjorde även ett cv och personligt brev till mig :) Så sökte sedan  ca 10 jobb den dagen. Men sen några dagar innan så mejla jag in och sökte ett : personlig assistent bara några minuter härifrån till en äldra dam på 58 år, och idag ringde hon mig så ska dit i morgon på en intervjuv hoppas på de bästa iaf :D:D Ringde även till dagis där Linus ska börja i Mars egentligen men blir redan på Ons nästa vecka antagligen, börjar dagis när han bara är 1 år och 1 dag :O Hjälp.. Men de kommer gå bra :)

Han har även börjat gå mer och mer nu och blir bättre och bättre:)

På Lördag ska vi ha kalas för våran lilla prins :) Har hyrt lokal då vi blir ca 40 st, får inte plats alla här och 3 olika kalas är bara onödigt..

Tror faktiskt att jag kommer köra in en sväng till Ängelholm i morgon och köpa en sak på Åhlens till Linus tills han fyller år, titta på den när jag va där men köpte ju aldrig den. Dom har ju halva rea priset typ överallt, sen är de bara spisen också jag ska köpa till han sen är presenterna till han klara. sen på Torsdag eler Fredag ska vi iväg och handla allt till kalaset.. Men hjälp vad tiden gått fort, för fort. Min lilla bebis blir 1 år :O Var tog tiden vägen. De kan man ju fråga sig, dom växer för snabbt..


Nä ut med hunden och ta sista blossen för ikv, ska ju börja försöka sluta röka också :O men tar de i min takt..
Går de så går de:)

Godnatt på er, glöm inte kommentera :D

Ha de bra, kram Madde


Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns det något kvar för andra att köpa åt Linus eller har du köpt alla?;)

2011-01-25 @ 23:47:31
Postat av: Madelen

Haha där finns mer att köpa :D berättar inte de jag ska köpa för andra när dom undrar vad han vill ha.. vem är du ?

2011-01-26 @ 00:28:41
URL: http://maaadeleen.blogg.se/?tmp=29212116

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0