Tisdag

Hejsan.

JA de va några dagar sedan sist nu, men har inte hänt så mkt.. Har iaf köpt ny bil en passat :) mkt nöjda, min bil är fixad igen äntligen. Va och köpte en ny rem på Opel men fan heller blev de rätt för de. Men men AD hade till den iaf haha.. Sen i Lördags va vi hos R & J och åt mkt gott och trevligt. F & T va också där och T dotter gillade henne skarpt mkt :) sötunge hihi...

Idag va de fika hos J i min mammagrupp mkt trevligt. Sen efter de tvätta jag bilen men va hjälpte de ? inget alls haha, sen skulle jag in och skriva in mig på Af men dom hade fan inte öppet idag så får in där i morgon igen någon gång under dagen.. Ska även ringa till olika ställe så jag får ett jobb ist gaah, behöver de hehe, snart så har sökt några iaf.. Och som sakt pluggar jag just nu men bara för att liksom men de räcker inte. Gjorde ett prov i Sön fick G och de nöjer jag mig med. Får se hur länge jag hålle rpå me de..

Lokal bokad till Linus 1 års kalas mkt trevligt och hoppas på att alla kan komma :)

I ett inlägg för någon dag sedan önska vi/Linus sig presentkort till hjälp till en bilstol, men detta behövs inte längre då jag ska iväg och köpa en till honom i morgon..
Det blir en  Akta Graco cosmic.


Imorgon blir de tandläkaren kvart över 9 med Linus han har ju 9 tänder nu att visa hihi..

Idag har vi varit ute och gått mkt med skorna på, han är så duktig :)

Nä nu måste jag gå och sova up tidigt hihi

Godnatt...

Love you honey

Och en som på denna bild blir det till han :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0