Söndag.

Hejhopp.

Har varit underbart väder idag :) mysigt värre.
Dagen började med att vi sov till halv 9 ut med hunden och sen in och la mig i sängen och hade mysigt med familjen. Sen upp och åt frukost. Sen hade vi inget att göra så Magnus kom då med förslag att köra till Familia i Hyllinge så de gjorde vi. Vi gick och duscha och fixa oss sen körde vi. Vi skulle inte ha nått så speciellt merän dompresent till Clara Linus kusin. Men de blev mer, blev ett par jeans byxor en farfars tröja och en pyjamas i stål mannen som han inviger inatt:) Sen blev de ett par nya shorts till Magnus då han ville ha ett par och kunna simma i och han har invigt dom ikv och jag säger då de, han blev för jävla sexig i dom haha;) Sen köpte jag mig en stickad tröja till som jag redan har 2 av. Och så fick jag tag i en present till Vera också som fyllde ett år igår och som vi ska fira på Tisdag.

Sen när vi kom hem åt vi, sen har vi typ bara slappat haha..
Sen ikv blev vi sugna på panmkakor så hade vi inte ägg hemma så ringde svärmor och fråga om hon hade 2 jag fick 7 med mig hem så passa på att göra kladdmuffins ( natta) recept dom är så goda:D mums.
Linus gilla mina pannkakor iaf sen somna han gott.

Har suttit och snackat med min kusin i tele om en person/personer, blir man arg eller blir man arg ? idioti för fan.
Men men, folk är som dom är.....

Frukost i morgon halv 9 med mammorna om vi vaknat då vill säga:O vårson har börjat ge oss sovmorgon :D och hur skönt är inte de när man inte fått de på några månader ? han va ju duktig innan och sov hela natten osv men sen vände det och nu börjar han komma in i de igen förutom att han vaknar ibland och vill då bara upp till oss vilket jag tycker är okej att han gör, det är ju så mysigt :)

Så jag får väl också ta och gå och borsta tänderna och sen gå och lägga mig jag med..
Älskar min underbara lilla familj, ni 2 + Dino är mitt liv<3 utan er är jag ingen. 


Men godnatt sov gott så hörs vi i morgon...

Kommentarer
Postat av: ~ ThessBeauty ~

Haha, fast det är rätt roande ändå. Tack för samtalet. Det kan jag leva på ett par dagar nu. ;)



Gonatt!

2011-01-02 @ 23:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0