Onsdag.

Hejsan.

Igår fick vi besök utav Evelina och Fredrik mkt trevligt:) bjöd på mat och lite fruktsallad:)
Dom fick även med sig lite kläder hem och en badbalja och en babysitter:)
Dom väntar barn i Juni en lite pojke :) så kul hihi hoppas på att ses snart igen.

Själv har jag fått dielle påen annan vagn,såsitter och kollar litevagnar på blocket, har hittaten brio sing jag hade velat men värdelöst här ute ju. Sen en annan brio :)

Linus sover och jag sitter och kollar på sjunde himlen älskar detta program:)
Passa på att skriva härlite och även gjort lite matte.

Idag ska vi iväg och kolla på en ny sak vi vill ha så hoppas på att vi köper de:D
Skriver ju tyvärr inte vad det är men de kommer kanske haha..

Magnus skulle försöka sluta till 12 så hoppas, saknar min älskling ju vill att han ska va hemma med mig idag...

Vet inte om det blir gläntan en sväng sen idag, beror på när Magnus slutar och näsr vi ska iväg och när vi kommer hem. Jag har ju ingen bil:( 

Nä nu får jag fortsätta med tv och matte

Stort grattis till er Evelina och Fredrik :) Allt kommer gå bra. ses snart igen

Hej så länge, skriver kanske ikväll när vi kommit hem igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0