Nytt år:)

Nytt år nya tag.. Detta året kommer bli perfekt, med en massa trevligheter..
Jag älskar verkligen dig Magnus Hansen, du och Linus är de bästa som hänt mig<3 alltid vi.

Som sakt firade in det nya året med min barndomsvän Josefine och Magnus och Linus, underbat trevligt. Åt jätte god midda som min älskade lagade, blev fläskfile med hemmagjorda klyftpotatis och beasås älsklingen gör verkligen god mat<3 till de drack vi gott vin.
Sen till efterätt åt vi marängs----- mkt gott.
Sen kolla vi på film tsm, sister act mkt bra film. har även laddat ner filmen Eclipse honey och jag ska se den ikv mys :) till de blir de massa gott:)Linus vaknade en sväng precis när de va dax för raketet så då fick han komma upp en sväng och titta, smälde några och både Linus och dino va lugna :) skönt..


Våran underbar son fyller 1 år om en månad :O var tog tiden vägen ? han är 11 månader idag.
Har suttit och planerat hans 1 års kalas, antagligen hyr vi lokal då vi blir ca 41/44 st
Så ska bara planera in tiden sen börjar vi bjuda in så folk kan planera in detta osv.

Idag är verkligen en slappe dag, har inte gjort ett piss känns de som, vi va ute och gick en sväng innan men vägen är snor hal ju. När Josse skulle köra hem kom hon inte så lång, hon åkte av vägen direkt när vi vinkat hejdå när hon skulle ut härifrån, som sakt det är väldigt halt.. Så Magnus fick ut och hjälpa henne.

Linus fick även ett presentkort på H&M av Josefine i julklapp så någon dag får vi åka och se vad han vill ha där :) Behöver ju några byxor till så se om vi hittar några till kanske :)

Sen har han en julklapp till som väntar vad vi vet om där är fler vet vi inte. Kul för han att få öppna fler fast de inte är jul:)

Nä nu får jag gå och hjälpa älsk och göra mat.

Hoppas ni alla hade en underbar nyår<3

Kramis

Kommentarer
Postat av: Jessica Persson

Här ligger ett paket å bara väntar på Linus små fingrar. :P

En lite större väntar på er. :)

2011-01-01 @ 20:39:10
URL: http://jessiicarobiin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0