Måndag.

Dagen började med att jag vaknade kl 9 och kolla var Linus va:O han låg inte bredvig mig i sängen som han gjort nu i flera veckor annars då han vaknar på natten och vill upp till oss. Så tittade ner mot hans säng som står vi vår fotända, jo då sitter han i den och leker med hunden nedanför som har sin sovplats där. Har då slängt ner flaska och napp till han och har jätte kul hehe gull unge.. Skulle på frukost med mammorna halv 9 men hade glömt ställa klocka så de blev ju inte. Men sen blev de lite lunch hos J & H ist va super gott tack så mkt.

När jag sen kom hem igen skrev min bror ett sms kaffe vid 5 6 ikv. då tänkte jag är han här uppe och köper nått till traktorn igen, så svarar han då * vad ska du nu köpa* då svarar han: här hemma då fatta jag, han fyller 29 år idag och hade glömt de nu i em skulle skickat sms till han i morse men glömde de också sen tänkte jag inte på de igen haha.. Nä jag hade inte glömt han :D sen i morgon fyller min ena stora syster 25 år


Skulle iväg och köpt min mattebok idag, men blir i morgon på fm ist men de gör inget behöver boken innan 10 så bara jag får den tills då...
Sen ska jag och Linus på 1 års kalas till Vera kl 3
Alla man umgås med här fyller år nu den ena efter den andra. Havanna fyllde år i dec, Vera, Carl och Moa i JAn Och Linus, Elias och Leo i feb och sen Love i Mars

Fick idag papper ifrån csn som jag inte fatta, handla om utomlands plugg, har aldrig pluggat utomlands:S så hade dom stängt när jag ringde så får ringa imorgon bitti igen..


Nä nu tänkte jag sätta mig och göra 1 års kort. Ska på kalas på Söndag till Carl så ska vi ner till mor och far som jag hoppas så får vi köra hem på Lörd kväll eller sönd fm ska vara där kl 1 och dom ändrade dag bara för vi inte kunde på Lördagen.. Kunde ju varit någon som skulle uppåt som kunde tagit med bord och stolar så hade vi sluppit köra ner denna helg ju..
Men men vi får se hur de blir

Har beställt en ny klänning hoppas den ser ut som på bild och att den passar bra :D super fin är den iaf.

Nu ska jag gå, ha de bra skriver kanske sen ikv igen...




Kommentarer
Postat av: ~ ThessBeauty ~

:)

2011-01-03 @ 17:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0