Jan. 13, 2011


Hejhopp i snön.

Snöar nu igen:( blää..

Men men, idag har inte hänt så mkt, Magnus kom hem med bilen vid 9 sen körde jag och Linus hem igen. Sen ist för en frukost eller en lunch så blev de en fika och bad med Jasmine,Havanna och Emilia mkt trevligt :) skönt var det också för den delen haha..

Sen ikv har de inte hänt så mkt, var och hämtade ut lite paket på posten osv. Sen bara haft en trevlig slappekväll..


Är bara tvungen och lägga in en sak som jag stal ifrån min syster:


Man har kommit fram till att fetma, inte kan skyllas på för lite motion och för mycket mat. Det är helt enkelt ett kroppsfel: För stor käft och för litet "rövhål" Sammanfattning: Ju smalare du är, desto större rövhål...

Hahaha så jääävla bra.

Vill ha en iphone......


Nä älskling har lagt sig så jag får också göra de, imorgon blir de lite packning och så, sen kär vi till mor och far när älsklingen slutat. Och så blir det besök hos R och J på Lördag trevligt..

Godnatt..

oooja just de, Linus önskar sig pengar i present ju, till hjälp till en ny bilstol, och här är stolen han vill ha :)


Kommentarer
Postat av: Jessica Persson

Vad bra att han berättar själv vad han vill ha. Inte alla som gör det. ;)

Dem där du sa vi kunde köpa, blir nog inte av. Hittar bara dyra här nere.

2011-01-14 @ 10:29:57
URL: http://jessiicarobiin.blogspot.com/
Postat av: Madelen

Ja precis, de tycker jag med. Men han tycker den har har börjar bli trång han sitter inte bra i den längre haha:) Okej men då köper jag den själv :) har hittat en för 350 kr. Bra att ni säger ifrån :)

2011-01-14 @ 10:52:19
URL: http://maaadeleen.blogg.se/?tmp=29212116

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0