Fredag:)

Hejhopp.

Idag har jag varit barnledig i någon timme, vet ni hur skönt det var ?
Linus var hos farmor och jag va och simma, ångbasta och bubbelbad med L och J, var super skönt. Va och hämta Linus igen vid 2 tiden men då sov han.
Iaf vi skulle bada 10 men öppna 11 och de va kanske lite tur, för sydspol kom hem här och M hade glömt nykel på jobb så fick köra hem och öppna för dom..

De va då någon som spolat ner en tampong i toan som satt stopp, någon som känner sig träffad ? VI har faktiskt en papperskorg.. Men men sen tillbaka och byta om och börja simma..

Har även fått min stegräknare så ca 7000 steg om dagen ska de bli för fru Jönsson.

Nu sitter Linus i sin gåstol och framför sig har han sin aktivitets gåvagn haha han e inte klok...

Magnus är i duschen och jag ska göra mig iordning sen åkte vi till L :) Trevligt trevligt.


Imorgon blir de upp lagom tidigt och sen iväg till Malmö och lämna Dino och sen på dop.....



Nä nu måste jag gå, vi höres hejsvejs..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0