Fort Söndag

Hej igen.

Kom iväg till kalaset, mkt trevligt men tyvärr så stanna vi inte så länge då mamma och pappa va här hemma och dom va redan färdiga efter vi ätit middag, så stanna inte till kaffet:( Men där kommer fler tillfällen.

Vet inte vad vi gjorde igår men har så sjukt ont i armarna och ryggen :S De går väl över de med

Mamma och pappa kom ju upp och fixade våran luft luft så nu funkar den och kan inget annat säga än att här e underbart varmt nu,, tusen TACK<3

Imorgon börjar jag skolan yeeeh haha kul kul...


Linus somnade själv även idag :) Skönt
Va även iväg och hämtade en bobby-polis innan till Linus som vi fått låna av Iren & Jon dock är den några år, sen deras egna var små så finns ingen tuta men funkar felfritt ändå Linus älskar den haha..

Nä nu får jag vara spcial med min man igen hihi.

Älskar dig MagnusHansen<3 alltid du och jag puss på dig hjärtat..

Hejsvejs.



mamma och pappaÄlskar er mamma och pappa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0