Söndag 6/2

Hej, kan börja med att denna dagen börja med att vi gick upp åt frukost och gjorde oss färdiga. Sedan körde  vi mot kyrkan där de va dopfest. Vi va och hämtade Linus dopängel som vi hängde upp i ett träd när han döptes.
Sen va de tårtkalas efteråt :)
Sen körde vi hem, Linus somna i bilen och sen bar vi in honom och la han i sängen. Magnus gick också och la sig natten har inte varit lugn, Linus vaknade vid 1 - 1:30 och va sedan vaken till 4-5 fram och tillbaka med gnäll och ville inte ha dricka eller välling knappt napp heller. Och han ville inte ligga hos mig på sitt favorit ställe och de vill han alltid annars.
Men annars har han varit mkt piggare idag och inte haft någon feber.
Och kände innan att där kommit en ny tand så antagligen därför han varit gnällig inatt, kindtand nr 3....

Igår va vi och provkörde nya volvo V60n jag älskar den där bilen, och någon dag ska jag ha den, provade även nya V70 och den var faktiskt helt ok, men man ska nog prova 70n innan 60n för där va stor skillnad..
Och snacka inte om vilket ös där va i bilen gaaah, haha men de kommerkanske så småning om, vem vet:D

Janä, de där med att jobba natt är inte alls min sak, absolut inte inom personlig assistent iaf, och inte med vaken natt eller ja, kl 5-9 fick man sova inte mitt alls, och att inte kunna göra nått utan bara att sitta och glo, inte så lätt och ställa om sig heller när man har småbarn hemma tyvärr.
Och iom att schema ligger lagda med nattjobb så funka de inte att jobba bara dag tid heller. Så är nu anställd som vikarie och inhoppare-dagtid.
Men fler jobb e på G iaf, har sökt fler som nog kommer bli bra :) Ska öven ringa lite samtal imorgon efter vi varit på dagis, sen blir de 1 års kontroll och spruta, sen fika med mammor och barn<3

Nu har jag iaf bestämt mig för att ta taxikort, när det blir vet jag ej än. Måste bli 21 först haha, och ja där e också natt jobb, men där gör man nått hela tiden nästan än att bara sitta rakt upp och ner på en stol och rulla tummarna..

Längtar till sommarn både nu och till nästa sommar<3 :)





Magnus<3



Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla
drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig
le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge

För du är
där när ingen ser mig
Du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer
Och du är där när
dagen gryr
Och jag vill alltid ha dig nära
När som åren läggs till år
Och vad livet vill oss lära
Är att
framtiden är vår

När som klockorna har stannat
Och tiden
tycks stå still
Och man inte
vågar säga
Det man längst i
hjärtat vill
Då ska vi ta
varandras händer
Då ska vi minnas denna dag
Och förstå vad som än händer
Är det alltid
du och jag

För du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla
drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig
le
All min kärlek får du bära
All min längtan vill jag ge

Ja, all min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge<3




Tack för mig, och glöm inte kommentera :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0