MÄNNISKA

Just nu är jag så in i helvete jävla trött på dig.
Kan du inte bara sluta me de du håller på med ?
hur gammal är du ? 10 i ditt beteende så ja verkligen inte en dag äldre de vill jag lova dig.
Egentligen har du inte ett skit att komma med och de e du så jävla mkt medveten om......
STÖR INTE MIG MER TACK

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nä nog om de, idag har jag haft min underbara fast sjuka son hemma underbart<3
har inte gjort så mkt faktiskt mest tagit de lungt och bara kopplat av de e väl skönt och kunna göra de när även sonen går me på de ? :) underbart inte alla som vet vad det är och ha barn osv men ändå dom lär fatta allt om de någon dag, fast några tror att dom vet massa som dom egentligen inte vet.
Va iväg en sväng till viken och köpte vars en bakelse till nu ikv, måste ju få erkänna att kakbodens är mkt godare, men inte godare än min mohaha :D
Sen ringde mannen min och fråga vad vi skulle ha till mat, så sa jag att jag tänkte göra ängasoppa men de va han inte sugen på, jag älskar den där soppan har alltid gjort någon annan soppa går inte hem hos mig så direkt. Eller jo den mamma gör med macaroner och fiskbullar den är också god god :D men iaf de blev att han va sugen på tacos och de kunde jag också tänka mig ju :)
Och jag har hunnit tvättat upp all tvätt här hemma och hängt upp osv
SKÖNT.

Har hittat världens sötaste och finaste klänning..............Så nu ska den beställas också så och sen ska jag bara hitta ett par fina skor som passar min jävla fötter. Men de e nästa problem och behöver dom inte än iaf haha..

Ja och resan får jag som jag vill så blir de London i Maj, annars efter sommaren men de spelar inte mig någon roll alls :) Flyget försvinner nog inte:P

Och nästa år efter sommaren blir de antagligen resa till teneriffa om jag får som jag vill :D och de brukar jag ju få, eller
Kanarieöarna eller turkiet. Grekland hade jag också velat till, men får se vilket de blir Teneriffa och Kanarieöarna står högt på listan iaf :)

Fyller år på Fredag, och syrran kommer på Lördag då hennes kompis skulle ha fest på fredag men de gör inget, bjöd hit mor och far och syskon på mat och tårta på Lördag för att fira mig :D Så kan hon åka me dom hit sen stannar hon till Söndag veckan efter sen åker hon hem och kommer igen v 10 för att hon ska ha praktik på Magnus jobb då. Så imorgon blir de lite städning här hemma, och så hoppas vi på att vädert är fint så vi kan gå ut en lång promenad, vill inte ta ut Linus i onödan i detta väder då han redan är dålig..

Får ta mig i kragen nu denna eller nästa månad och åka upp till ullared, måste ha våtservetter och lite annat till hemmet. Får se om jag fpr med mig Magnus annars är där alltid någon annan som hänger med:D

Ja just de har ett uppehåll av att läsa andras bloggar så jävla beroende om andras liv e jag faktiskt inte.... Får se när jag börjar läsa dom igen.

sitter just nu och kollar lite kläder,  måste ha lite nytt till mina nya underbara skor :D bilder kommer imorgon på allt.

Måste sova nu, godnatt mina älskade bloggläsare.
Sovgott för de ska jag.

Älskar dig Magnus<3

Kommentarer
Postat av: natalie

Du är för söt hjärtat:-) stämmer min ekonomi som jag vill vet jag tre st som inte är svåra på ullared:-) tur jag vet hur det är med barn;-) pussar<3

2011-02-16 @ 23:36:10
URL: http://arnearne.blogg.se/
Postat av: natalie

Du är för söt hjärtat:-) stämmer min ekonomi som jag vill vet jag tre st som inte är svåra på ullared:-) tur jag vet hur det är med barn;-) pussar<3

2011-02-16 @ 23:36:37
URL: http://arnearne.blogg.se/
Postat av: natalie

Du är för söt hjärtat:-) stämmer min ekonomi som jag vill vet jag tre st som inte är svåra på ullared:-) tur jag vet hur det är med barn;-) pussar<3

2011-02-16 @ 23:36:40
URL: http://arnearne.blogg.se/
Postat av: madde

Bra bra :D hoppas den gör de och min med:)

Vilka ? :)

Haha ja de e tur de :)



Godnatt puss

2011-02-16 @ 23:52:07
URL: http://maaadeleen.blogg.se/
Postat av: Malin

http://www.henkel.se/cps/rde/xchg/henkel_ses/hs.xsl/2009-4199_harfaerg-med-baernstensglans-fran-schwarzkopf-brillance-3974_SES_HTML.htm



skickar länk på hårfärgen jag använder.. sjukt bra är den :D

2011-02-17 @ 23:56:17
URL: http://malinallsmaktigsjoholm.blogg.se/
Postat av: Petra

Ullared går jag o funderar på JA =) Haha, men ska se om ja ska åka m pappa om han ville för jag får nog åka så jag kan åka hem när ja får för ont.. så dumt att binda upp sig med andra om jag inte klarar gå där så mkt.. O sen bor vi ju sååå långt ifrån varann nu, hehe kram ps.. de som inte vet hur det är att ha barn kommer så småningom bli kloka på det och förhoppningsvis skäms de ögonen ur sig då...

2011-02-21 @ 11:51:30
URL: http://pesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0