Hej

Nu va de ju några dagar sedan jag skrev här. Känns som de va dax jusn nu, egentligen skulle jag gått och badat men får bli en dusch ist haha..

Jag sökte ju jobb för ett tag sedan och vart på intervjuv och så, och i Söndags ringde hon och meddela att hon bestämmt sig osv, så i Måndags gick jag sidan om från kl 2 till 7 gick hur bra som:) och sen igår gick jag också sidan om från halv 11 ca till halv 5. På söndag natt börjar jag på riktigt ett tag framöver och så får vi se hur de går med rökningen att inte röka under arbets tid osv. 15 timmars pass haha de går nog bra :) Och gör de det så får jag jobbet.
Börjar kl 20.30 på Söndag kväll och slutar 11 på mån fm.

sen på tisdag har jag dagpass, och på torsdag nattpass igen. just nu e de ju bara timmar då hon inte vet om jag klarar rökningen..

Firade Linus, Leo och Elias i tisdags med alla underbara mammor och barn super mysigt :) fick lite kläder, traktor med släp och spade och en hink:) Tack så mkt..

Sen va jag iväg i Tisdags kväll hos Maria och köpte Magnus alla hjärtans dag present. Vet att han vill ha de för de fanns på partyt jag hade här hemma hihi, köpte även 2 kuddfodral som M ville ha och en prince-klädhängare till L rum när de blir klart ska bli så mysigt och få göra de iordning. har redan bestämmt färg till rum osv :D:D

Linus började inskolning på dagis i Onsdags gick super bra han va så duktig och brydde sig inte om oss titta inte mot oss och va hos oss utan lekte själv med dom andra barnen som dock är äldre men de gör inget:) Han ville inte med hem, dissa oss bara haha..

sen idag va vi där en timme, va ute den timmen gick jätte bra han va i sandlådan och han åkte kana osv.. Men overallen sitter lite väl hårt, så ska iväg och kolla på en fodrad-regnställs overall imorgon till han, men först är de dagis mellan kl 9 och halv 11 sångstund och så.

Efter dagis idag kom Jasmine och Havanna och åt frukost med oss :) mkt trevligt och mysigt, dom där barnen är verkligen ett riktigt kärlekspar haha, sen ringde jag och fick tid till Linus då han har någotslags (eksem) runt min,näsa och ögon men dom viste inte riktigt vad det var så fick salva och allergi tabletter i flytandeform till honom så får se om de hjälper... Kan ju vara vår underbara hund men de hoppas vi inte att det är, då kan vi ju inte behålla honom:(

Har haft en underbarem och kväll med min underbara man.
Längtar tills nästa sommar:D:D
och nästa månad ska vi iväg och köpa vars en ny ______________  :) hihi
Och imorgon ska vi iväg och prova en sak haha ska ´bli nice.

Nä nu måste jag hoppa in i duschen och sen krypa ner under täcket med min älskade<3 älskar dig Magnus, du är min största kärlek, mitt liv. puss på dig..

ha de bra och glöm nu inte kommentera:D hejsvejs






Kommentarer
Postat av: Sis

Jag har snart plats till honom:)

2011-02-04 @ 00:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0