Hej hopp i vind

Ja det blåser bra ute iaf, meen den ska väl göra de också precis som de ska regna,snöa och solen ska lysa.
Nä men iaf, dagis idag 10-15 hade gått hur bra som idag inga problem med han inte.
Och idag när jag lämna han så va han jätte fin i ansiktet knappt röd, men när jag hämta han va han full med utslag igen... Dom hade haft tomatsoppa på dagis, och när dom åt de hade de blommat upp, så antagligen tomat han inte tål. mamma berätta att när vi va små tålde vi heller inte tomat. Så ska ringa vc imorgon om de, har en tid redan till den 16 Mars men kan ringa och höra me dom ändå..
Iaf är de skönt att man kan lämna han utan att han blir ledsen osv han bara vinkar åt mig när jag säger hejdå och går :)

Idag har jag börjat plugga svenska, så va iväg och köpte en bok för en stund sedan, så nu ska jag läsa lite :)
Matten va skit tråkig att göra, svenskan är ju mkt roligare. I matten är där så Jävla mkt som man inte använder i vardagen..

Alla hjärtans dag idag, Linus köpte en chokladask till pappa och jag köpte röda rosor till min älskade.
jag fick själv också rosor av Magnus och såna gelehjärtan i en hjärtformad ask :)

Sitter här nu och va tvungen att göra ett inlägg då de va någon dag sedan, och nu innan jag ska läsa i boken.


Jag blir så irriterad på folk som ska skriva saker som jag skriver, bara de att dom omvandlar de till sitt egna lite, men alltid. Har du/ni något liv elloor ? Nä tänkte väl de också.


Ja då börjar vi tagga och planera inför Vallåkra 2011, 6 gången som vi är där tsm jag och min älskade Magnus Första gången va året 2006, de e ett tag sedan. Och mkt har hänt sedan dess. Magnus,Marina,Minette,jag och många till blir de iår och kul blir det.. Detta året är ju Linus lite äldre så vi ska fixa med barnvakt iår, så vi kan syppa lite:D
Ska även få igång Opeln så vi kan köra med den också dit, men dock ska vi inte fixa utsidan iår utan blir bara att få igång den osv. Nästa år fixar vi den rost som finns och lackerar om hela bilen<3 Så blir 2 bilar iår och vi blir nog folk så de rymmer 2 bilar. inget drag på opel och vi har ju husvagnen med oss..

Har även en husvagnsemester att börja planera med vänner. Men de e ju bara var vi ska campa osv, tycker egentligen om att bara köra och se var vägarna tar oss och sen svänga av till en camping :) haha, men inte bara jag och Magnus iår ju..


Nä nu måste jag slita mig och läsa lite, ha de bra och glöm inte kommentera :)

Älskar Magnus överallt annat, du är mitt allt älskling. <3
Tack för en mysig kväll, mitt liv.


Fick jag av min underbara älskling.

Kommentarer
Postat av: Petra

awwe ;) Ni passar såå himla fint ihop =)

2011-02-15 @ 08:55:34
URL: http://pesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0