Hej.

Hejsanhoppsan.

Vet inte vad jag ska skriva riktigt :S

Kan ju börja med att i går va de sånt underbart väder ute så jag och Linus körde in till Angelica och Amanda och va ute på 2 promenader underbart skönt va de.. Och dom där 2 tjejerna är bara för underbara :)

Idag blev de dagis mellan 10-12 och efter de körde vi till Angelica och Amanda igen och åt lunch :) Sen gick vi till gläntan och va med på rytmiken vi va 5 st lungt och skönt haha..Sen regna de när vi gick hem  och innan jag satt mig i bilen så va jag gaanska blöt haha..

Har ny telefon och jag kan ju säga de att jag inte lärt mig den riktigt än. Kan fortfarande inte skriva sms när jag kör bil haha..

Imorgon blir de dagis igen. 10-13:30 och sen när Magnus slutat kör han oss till Helsingborg och lämnar oss.
Ska åka ner till Lövestad till mor och far:) Anders min farbro fyller år så har han öppet hus och jag vill dit. Magnus orkade inte åka ner så därför tar jag tåget ist. Jag tycker de e helt onödigt att köra ner, och sen är min bil sönder fjädern eller stötdämparen så gör ju inte så långt me den då och Magnus bil kostar mer att köra med än vad min gör.. men men tåg går också bra.. så va och låna en barnvagn ikväll av Jon och Iren så jag slipper klumpvagnen :) Orange och fin är den. Hade inget att packa i innan ikväll men så kom Magnus på att där låg massa väskor där uppe så kom jag på att min scoutväska lå där så gick upp och hämta den, Orange och svart den me så den och vagnen passar mkt bra ihop. Och att använda den väskan va de smartaste jag gjort får plats med mkt i den och väger knappt nått och man har den på rygg, man går inte och bär en massa osv skööönt :D

Nä nu måste jag gå och sova, lång dag imorgon..
Godnatt mina läsare sovgott :)

Magnus Hansen, du är mitt allt jag älskar dig<3


mamma och pappaÄlskar er<3
pappa du har varit stark och klarat detta.

Kommentarer
Postat av: Angelica

bra bra bra :) du har uppdaterat, de gillar vi!

2011-02-11 @ 07:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0