Hej hopp :)

Sol underbara sol är framme å de är så mysigt. Blir en promenad lite senare tror jag. Just nu sitter jag här å tar de lungt har nyss ätit lite frukost å så är tv igång och där visas madicken:)

Ja har inte orkar skriva något vettigt här på ett tag, men de som hänt är typ varit med Angelica, varit med Angelica pluggat osv så har de typ gått till haha. Hade besök i Måndags av Natta å Ronja mkt trevligt:)

Linus har börjat släppa mer å mer nu å gå han är så duktig min älskade son. Igår slog han ögongrynet i dörrkarmen när han va på väg till köket trilla å donka i. Han va super svullen igår men hade lagt sig mkt när vi gick upp skönt. Nu är han på dagis å busar mammas fis...


På Torsdag åker vi upp till min syster i Västerås å firar påsk. Ska även åka in till Storstan stockholm en av dagarna vi är där uppe kul kul :) Har mutat svärfar med en flaska wisky om vi får låna hans V70 upp dit, det är diesel bil å vår är bensin så blir billigare å köra med hans haha så hoppas på att han tar mutan :)


Jag längar å längtar å längtar så mkt, planerar å planerar hela tiden även om de inte blir när vi tänkt så behövs de ändå planeras när de väl e tid :) Gaaah<3

Får se om vi får besök av Magnus bror Robin å Jessica denna helg, M å R hade pratat om de om R fick ledigt i helgen, återstår att se:)


Denna låt med han å Angelica som sjunger hade blivigt underbart fint tsm.
När de blir bröllop för vår del då ska jag ha den låten å Angelica ska sjunga den. Underbara älskade kvinna<3
https://www.youtube.com/watch?v=_tIQNKF2LVc&feature=related

Har blivigt helt kär i tema bröllop: Buketter, dukning å klänning har hittat några klänningar, å en av dom ska jag ha men vet inte vilken, men har inte brått å välja heller så de e lungt:) Även frisyren har jag hittat för när vi väl gifter oss så ska de va ett sommar bröllop å frisyren är perfekt då :) Älskar dig min underbra man.


Vill bara att du ska veta
att för mig är du den ende,
ett liv utan dig
är som ett liv utan syre
Jag är så glad
för att du finns du är mitt liv
Jag älskar dig!

---------------------------------------------
.
Ett liv utan dig
vill jag inte leva
ej heller ha

-----------------------------------------------

Vet du att du är söt när du ler?
Att jag smygtittar på dej när du inte ser?
Vet du att jag älskar att höra ditt skratt?
Att jag drömmer om dej varje natt?
Vet du hur ofta jag tänker på dej?
Att du med glädje fyllde hela mej?
Vet du hur söt du är när du är sur och tvär?
Att det är dig jag håller kär?
Vet du att jag tycker om ditt sätt att gå?
Att jag vet att det föralltid kommer va vi två!
Vet du att jag älskar dig

------------------------------------------------------

Älskling, du är en gåva till mig från gud.
Såsom han skapa himmel och jord skapade han det vackraste.
Jag känner mig trygg och stygg när du är med mig,
Varje gång guds ängel fäller en tår dör en person.
Den personen är alltid jag, men din kärlek för mig tillbaka.
Den kärlek jag har för dig går inte att beskriva med ord,
så jag ger dig mitt hjärta och ber dig lyssna på den.
Varje dag drömmer jag om att kyssa dig,
Du är det bästa som hänt mig och det finns inte en enda sekund då jag inte tänker på dig.
Tack för att du finns min Älskling!

----------------------------------------------------------

Här kommer lite bilder på klänningar å buketter å tärnklänning.


Nr 2  nr 1Nr 3Nr 4 Brud klänningarna



tärn klänning denna ellerdennaTärn klänningar



en bladning av dennaoch dennaoch denna den ska klart gå i rosa. Och buketten ska va i den stilen men i rosa :)



Ha de bra så hörs vi snart igen :) Puss å kram

Tro nu inget bara för jag lagt upp massa om bröllop :)

Kommentera gärna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0