Blir så trött.


Underbart väder idag, får se vad dagen bjuder på å vad som händer i helgen :) Hoppa på något skoj iaf.
Ska in till af sen å prata där om lite praktik osv :) å ett möte som jag missa ops, trodde de en helt annat datum den dagen de va men de va de inte så missa de. Sen ska jag in å kolla på nya vagnen vi ska köpa till Linus om dom fått in dom då vill säga, är en carena free med vändbart handtag :) lägger upp bild likadan fast färgen är i grön ist men hitta inte färgen :) å visst han går snart men en vagn är alltid bra å den vi har e ful å jobbig så denna blir nog kanon :) å just de med att man kan vända handtaget älskar jag hade de på första vagnen också. Å så finns de mjuklift att köpa till vagnen när/om de kommer en bebis fast då köper jag nog en ny vagn för då tycker jag nog denna e gammal å ful som Magnus sa haha älskade.






Nä nu måste jag gå å renbädda i sängen å hänga ut täckena innan jag drar å vika in tvätt haha.


Ha de bra:)

å de me bröllop vem vet när de blir ;) mohahaha.

Glöm inte kommentera de e ni dåliga på.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0