"Tisdag"

                                                                              Hejsan

Idag kommer pappa och min syster och bytar kylaren på bilen så jag får en bil :D Wiho äntligen. Men det är inte min bil utan pappas. Min ska där bytas motor på men de får vänta. Så har fått en opel diesel så länge:)
Igår cykla jag och Linus till gläntar underbart skönt:)
Ikväll blir det spinning med Johanna..
Måste iväg och handla så får ringa svärmor och kolla om jag får låna bilen i 15 min.
Hoppas på att hon kan ha Linus undertiden så slipper jag ta bilstolen på cyklen haha..

Älskar min underbara son och man<3

Skrev i Söndags men inlägget försvann och hann inte skriva nytt haha..sötast
Linus mammas gullunge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0