"Lördag"

                                                                       Hello!
Idag har min bror med familj varit här. Fixade med våran bil och vi åt och och allt sånt där. Sen kom mamma och pappa in om, dom hade varit och flyttat pappas husvagn iom att pappa inte ska vara på jobb nu ett tag.

Ja de har ju hänt en hel det sedan jag skrev här sist. Fick en underbar liten son den 1 Februari men de vet ju säkert redan alla som läser här:P Nu är han 8 månader och stor väger 10860 gr och är 77,5 lång. När han föddes vägde han 4000 och va 55 lång. Och har även åkt in och ut på sjukhuset, blivigt opererad för gallan. Blev super sjuk. bukspottskörtelsinflamation hade jag då pga av en sten som fastnat. Men allt är bra nu. Vi har haft dop och vår son heter Linus Theo Magnus. Och vi har flyttat ut till huset som vi hyr. Helt underbart skönt och slippa lägenhet + 3e vån. Men iaf där är lite uppdatering om vad som hänt det senaste året haha. Har lovat mig själv att börja blogga nu.

Har även börjat på spinning med en ut av mammorna jag träffat, underbart. Dock har jag inga graviditets kg att gå ner. Gick inte upp något under min graviditet.. Men behöver ändån träna och så. Känns mkt bättre i kroppen + att jag är ute och går var dag:)

+ Har träffat 4 helt underbara mammor också<3 ni är guld värda och ni vet vilka ni är

Och att vara mamma är något helt underbart, absolut det bästa i livet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0