Torsdag.

                                                                God morgon

Sitter just nu och kollar lite på tv, jag och min son har precis ätit frukost.
blir att klä på oss nu om en stund. Har ingen ork alls idag, vaknade med att jag hade ont i kroppen och då ska vi inte snacka om ryggen. Skulle ta nått på golvet men höll ju fan på att dö när jag luta mig fram :O gaah Men så är de väl att bli gammal ? :P haha

Man blir ju bara så trött på allt gnäll om samma jävla person alltid, vrf ? :O De e väl bara och skita i de ? Strejka eller nått om han inte fattar. Man behöver inte säga till merän 1 gång sen låter man de va bara sluta sitta och gnälla på fb.. Men men va inte de jag skulle skriva om men va tvungen att få det ur mig..


Idag ska vi köra in till Hbg och kolla på kamin se om de blir nått köp hoppas de för idag har dom ju öppet:)
Magnus jobbar inte i morgon och hur skönt är inte de ? :) De är så skönt när han är lite ledig så man hinner umgås mer med han mitt lilla <3  De blev ändrade planer på min överaskning till han för Marina kunde inte komma upp den 15 och passa Linus och Dino för hon hade någon häst tävling eller nått :P så får bli den 8 efter dopet eller den 22 men tror Josse skulle komma den 22 så vi får se..  Vi skulle ju även försöka köra ner och hämta luft luften och ett bord och stolar den 8 så får se hur de blir :) Kan iof kanske åka ner och stanna över natten hos mor och far så vi åker iväg till Ystad och gör de vi skulle istället ? :S Det går ju faktiskt de också :)

Nä om man ska gå och klä på sig springer i våra pyjamaser än haha

Tjingeling skriver ikv en sväng också tror jag:)


underbara pojken<3 kvällsmys

Kommentarer
Postat av: Syster

Lund är mycket bättre... Ystads stolar är obekväma och där finns inget resturangutbud...

2010-12-30 @ 11:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0