Söndag 3 advent.

Linus som tomte.Hej!

Nä nu får jag börja skärpa mig med bloggen, får ta mig i kragen nu känns det som:P

Länge sen jag skrev här, 17 Oktober om jag ska bara exakt.

Men kan börja med att alla mammor jag träffar/umgås med är helt underbara, jag bara älskar er<3

Sen kan vi fortsätta med att i Fredass körde vi upp till stugan i Fägerhult (Markaryd)kom upp ganska sen så vi körde in om mc donalds i Örkeljunga och åt och där träffa vi även på Willez som är med i dansbandskampen hihi. Sen fortsatte vi upp, när vi väl kom till stugan så stod där tänt i hela stugan och då början man fundera, så Magnus gick upp och titta med där va ingen, sen nu när vi är hemma så visar det sig att de va Ola Magnus `bror`som varit där och antagligen glömt släcka. Men sen fortsatta vi med att skotta snö så vi kom upp in på parkeringen till stugan. Sen skotta vi gången osv. Sen gick vi in och tände kaminen, hur mysigt är inte de ?Sen gick vi och la oss bädda ute i stora rummet så vi slapp ligga inne i ett kallt rum haha mys. Sist vi va där låg vi framför kaminen men de hade nog blivit för varmt denna gången så la oss lite länge ifrån. Sen på Lördagen när vi vaknade av våran väckarklocka Linus. MAgnus gick ut med Dino så han kissa, sen efter en stund gick jag ut med han så han kunde göra nr 2..Sen efter att vi ätit frukost osv så gick vi till mormor (Elsas) hus Linus åkte pulka hela vägen dit och tillbaka, när vi va på väg hem så bara en bit ifrån stugan va där färska älgspår på vägen :)Sen körde vi ner till gränsbygden och handla till mat, Magnus köpte något han ville ha och som inte jag ville ha så jag åt inte det:P åt lite gröt och macka ist... Sen körde vi hem satta i ljusslinga i granen där ute men där behövdes en till så körde då ist till Markaryd och köpte en..Sen när linus somnat så gick vi och bastade skönt, sen sprang vi ut i snön ( nakna) haha och hunden sprang ut så fick doppa mig en gång till innan han kom in igen..Nu är vi hemma efter en helt underbar helg med mina underbara pojkar, älskar dom så otroligt mkt :)

Nu ikv har jag bakat bröd, och har precis smakat, de blev super gott. Första gången jag bakar bröd och jag lyckades. Har velat de länge men aldrig blivigt av sen idag va brödet slut i frysen så sa Magnus till mig att jag kunde baka ist så jag körde och handra lite mjöl och sånt som jag behövde.. Så nu har vi 4 helt underbara bröd.

Nä nu måste jag också gå och lägga mig, ska till Viken i morgon med mammorna och äta frukost halv 9 :O Hjälp.

Kommer fortsätta och skriva här om vad vi hittar på med om dagarna :) Linus, jag, Magnus och Dino.

shit vad tiden går fort, 3 advent idag snart julafton. Och Linus är snart 1 år :O inte klokt ju.
Min syster sa till att jag skulle lägga ut bloggen på fb så fick ju göra de, nöjd Martina ? :)

Så nu måste jag ju fortsätta skriva oftare haha..

Godnatt på er.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Well done!

2010-12-12 @ 23:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0