Onsdag.

Hejsan hoppsan. Va någon dag sedan jag skrev här nu, och lite har ju dock hänt. Kan börja med att i Söndags slutade vattnet att funka här bull läge. Hade kommit fukt i pumpen tydligen. Sen i Måndags när min syster och familj va här så la elen av i stora rum och toa halva spis och ja lite överallt kan man säga. Och då får man panik värmer ju huset på el. Så känner en person som har ett hus som står tomt, så ringde henne så vi hade nått om det inte skulle fixa sig trodde inte de först. Men sen avvakt vi till igår med att flytta dit, va iväg och kolla på kamin hitta en men ville kolla på en annan på ett annat ställe och dom hade stängt, men öppnar i morgon så då ska vi dit.
Men iaf nu funkar både el och vatten igen, bonden tryckte luft i pumpen så den funkar, och vad som va fel med elen va som de va haha... Så dessa dagar har bara varit depp iom att vi inte ville lämna detta som vi byggt upp själv, lagt ner massa pengar och energi på detta huset..

Men nu är allt bra igen, Magnus har börjat känna sig dålig han med nu
Linus är redan förkyld tyvärr. Och jag mår bra än lite förkylning har jag allt och ont i halsen lite då och då. Låg i feber och ont i halsen dagen efter julafton:(

 Den 10 Januari börjar jag skolan. Ska plugga lite ämne så som Svenska B , Samhälle, Matte osv. Ska bli skönt men dock börjar inte Linus på dagis förrän i Mars men vi har bestämt att Magnus får ha Linus på kvällen så jag kan plugga bättre då..

Vill klippa mig, men blir inte innan nyår, går inte och lägger 1000++ för att klippa och färga här när jag gör de för 500 nere hos mor och far, eller gratis hos min kusin... Färgade håret skulle bli röd men de blev väldigt mörkt syns inte så att det är rött så får färga om de sen.. Och så ska jag boka upp min kusin till att klipa mig nästa gång vi åker ner. Lägger upp bild på hur jag vill ha de.

Har rensat min garderob blev en halv säck med kläder. Så nu har jag ordning där igen haha.. Imorgon blir de storstädning + åka och kolla på kamin, sen kommer Josse hit på Fredag och firar nyår med mig, Magnus, Linus och Dino. Va bjudna på fest men lämnar ej iväg Linus på nyår och tar ej ahn med på en nyår fest med massa folk och ej Dino heller så blir en lugn kväll hemma med trevligt sällskap mys och god mat och dryck till de<3 Nä nu ska jag ta en macka och sitta och mysa med älskling..

Hej svejs. Kommentera gärna


Så här vill jag ha de fast lite lite längre inte helt så kort men nästan :)

Kommentarer
Postat av: Jessica Persson

Den frisyren du vill ha är nästan så som jag hade det i somras. :) Nu har jag ny frisyr igen, lägger upp bild ikväll eller imorgon på FB och bloggen.

2010-12-29 @ 21:31:20
URL: http://jessiicarobiin.blogspot.com/
Postat av: ~ ThessBeauty ~

Mm, jävligt snygg frilla! hade klätt dig:)

Puss.

2010-12-29 @ 21:38:23
Postat av: Madelen

Thess, ja de tror jag också gillar den super mkt :) Fast kanske tar de så kort ändå är ju inte så kort:)



Jessica, hade du ? har jag nog missat:P haha

2010-12-29 @ 22:48:59
URL: http://maaadeleen.blogg.se/?tmp=29212116
Postat av: natalie

Vilken inspirationskälla jag är, eller hur gullet;-) eller jag skickade aldrig denna till dig kanske?:-o

2010-12-29 @ 22:55:52
URL: http://arnearne.blogg.se/
Postat av: Madelen

haha, nä denna har jag inte fått av sig :P så du tänkte nog bara skicka den :) haha

2010-12-30 @ 09:17:42
URL: http://maaadeleen.blogg.se/?tmp=29212116
Postat av: Natalie

Hahaha fy fan va fräckt:O Jag hade den i min "hår"mapp men nu när du säger de så skickade jag ju inte alla bilder:P

2010-12-30 @ 10:35:14
URL: http://arnearne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0