Måndag 13 December.

                                                                             Hej

Som sakt så har jag ju lovat att skriva här varje dag, iaf en gång om dagen så får försöka leva upp till det:)

Så natten har varit sådär, Linus vakna vid 4 tiden och ville inte somna om i sin säng så han fick komma upp till oss. Han har ju sovit på madrass bredvig oss i helgen så inte konstigt igentligen. Sen sov vi till kl 8 skönt. Sen gjorde vi oss iordning och körde till Viken för att äta frukost med Jasmine,Johanna och charlotte + barnen Havanna, Moa och Elias myys.

Sen efter vi varit där körde vi hem en sväng hämtade paketet jag skulle skicka och lite så, sen körde vi in till Höganäs till Jasmine och gick sedan bort till Gläntan tsm. Där va lucia dag idag/ julfika super mysigt alla barnen var utklädda till tomtar osv, bilder kommer...

Sen efter sång och fixa gick vi till kvantum och postade paketet så Zabrina får sina julklappar innan jul och innan dom åker till hennes farmor och farfar.

Sen körde jag och Linus hem till våran älskade sambo/pappa som redan var hemma när vi kom hem. Min älskade man hade även varit och köpt en kungsgran till oss som vi ska ha inne iår men den får inte komma in än, så den får stå i källaren så länge tills vi tar in den :)

Nu har jag slagit in alla paketen och sitter och tittar på svenska hjältar, man blir så rörd av vissa berättelser. Folk förtjänar verkligen att bli *svenk hjälte* ibland.

Nä nu måste jag kolla mer på detta

Älskar min underbara familj och vänner, ni betyder mkt för mig<3

Ullared den 18/12 ska bli skönt och åka dit utan barn och bara sikta in sig på julklappar och bara sig själv att tänka på, inte att Linus är med och ska ha mat, han får stanna hemma med pappa och morfar så åker mamma och mormor iväg:) Inte för att jag inte vill ha med han, men de blir ju lungnast så när man ska handla julisar:)

Vi hörs i morgon vänner..

Tjingeling:)
underbara pojken<3 kvällsmys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0