Lördag 25 dec

Va ett tag sedan jag skrev här nu, men förra Fredagen kom pappa upp och hämta mig och 'Linus sen stanna vi hos dom till på Söndagen.. Va i ullared på Lördagen trött va man dagen efter haha puuh., Sen har vi bara varit hemma gjort lite allt möjligt hunnit vara på Väla 4 ggr iaf haha alla julklappar blev färdiga till slut.. | | Magnus fyller ju år på julafton så han får ju alltid lite extra, så visste jag inte säkert vad jag skulle köpa till han. Så fick fråga lite och när han väl sa Lacoste perfym så viste jag ju direkt vilken de var.. Så va iväg i Torsdags och köpte den, hade då kollat runder efter den mitt i veckan men inte hittat både perfym och deo som jag ville ha till han. Men Höganäs har allt haha. Sen i går morse så fick han då öppna den och han blev ju superduper glad över den :) för han va ju inte säker på om jag köpte den. Sen fick han två st tröjor av Magnus och sen fick han en låda med massa olika godis och sånt i utav `` Jönssonligan´´ sen lite senare på dagen när vi kommit till svärföräldrarna fick han presentkort på bio, pengar och presentkort och ficklampa och lite sånt smått och gott:) | | Firade jul med släkten på Magnus sida, väldigt trevligt. När alla julklappar väl kom in under granen va där många. vi fick flytta borden och allt sånt haha.. Våra julklappar bestod av: Linus,`` aktivitet gåvagn´´, ljud aktivitet, lite leksaker, böcker och film och lite så alla leksaker va väldigt uppskattat, packa upp domigår när han somnat och det första han gjorde i morse vad va de ? Jo börja leka med sina leksaker mamma visa och Linus gjorde likadant :) underbart. Sen fick han även en hello kitty haklapp, och det kan jag tänka mig är för att jag drömt att vi fårr hello kitty bestik av min mamma och jag berätta ju de för J och hon va ju tvungen och köpa något med hello kitty haha... | | Mina, Fick en lacoste perfym utav Magnus utan att jag önskat mig den, underbar god:) Sen fick jag pengar,presentkort, ljuslyktor, riskokare,ljushögtalare till iphone,ipad,mp3 osv. lite smått och gott.. | | Magnus. presentkort, tröjor, ficklampa, lyktor, spännband,pengar, och även lite smått och gott. Sen tsm fick vi massa choklad och godis haha:) Och även ett hemmbiosystem av ´´Linus`` Hihi.. | | Dino: Godis, ben, aktivitetsleksaker, och en borste..... | | Sen till gröten har man ju mandeln i förra året hade Linda fått den och iår fick jag den så fick en stor låda med choklad och en sudokotidning`` Stavning. Så vi har ju gott om godis haha. | | Har även inskaffat en ny hemtele, en trådlös äntligen :D haha och ett usb minne har bara tagit 10000 år och sen sist men inte mins hörlurar med mick så man kan skypa :) | | Älskar verkligen min familj, det är det bästa som någonsin hänt mig, Magnus du är såååå underbar jag älskar dig mega mkt, och våran underbara son så med.. ni är mitt liv<3 | | Den 15 Januari kommer min lillasyster + kompis hit och passar Linus till oss. Nu när vi har bio presentkort på 500 är det dax att gå på bio. Så överaskning till Magnus blir middag + bio utan att han vet något:) Ska bli så underbart mysigt och underbart bara jag och min man en kväll de va så länge sen<3 Nä nu måste jag hoppa i säng mår inte alls bra:( Godfortsättning på er alla:) Kram från Familjen Jönsson/Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0