Fredag

Gott nytt år alla mina bloggläsare:)


Har haft en mysig morgon med min lilla familj, först lite frukost alla 3 tsm mys. Och sen nu sitter vi och gör lite olika och lyssnar på musik..

Blev nästan klara meds tädningen igår, storarum kvar att d-suga  och torka golv i sen är här nyårs fint:)

Vi va tyvärr aldrig i hbg igår och kolla kamin så får bli nästa vecka..
Så de blev heller inget handlat på willy så får köra in till city cross och handla nu ist.
ska bara skriva upp vad vi ska ha och duscha och klä på oss sen så är jag redo:)

Längtar till ikv att få fira in de nya året med min underbara familj och en underbar barndomsvän. kan de bli bättre ? nä....

Min familj är mitt allt, jag älskar er så mkt, de går dock inte att beskriva hur mkt i ord.
Men jag älskar er<3


Min son har bajsa så får gå och byta på han nu.
KAn ju inte sitta här och skriva i timmar..


Hörs sen mina vänner.
Ha en underbar nyår och gott nytt år på er:)


 Kram från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0