Fortsättning Tisdag

Besiktningen

Som sakt skulle besiktiga bilen och den gick igenom :) fick en anmärkning på rost så fett lungt haha:)

När Magnus kom hem hade han ett problem med sig, och de va att han bör jouren på jobb från Torsdag till nästa Torsdag och han skulle ha Linus på Lördag då jag ska till ullared, + att vi skulle ner till mamma och pappa ju.. Men jag och Linus åker kanske ner antingen med pappa eller med Ludde han kör ju ändån här förbi nästan, men pappa skulle kanske upp en sväng till hbg på Fredag så då åker vi med han, och så ska Ludde till Västerås på Söndag igen hoppas jag och då åker jag ju med han hem :) Ska se om jag får barnvakt till Linus också :) Men Dino får stanna han kan ist följa med Magnus i trakton om de skulle va så.
|
Magnus ringde mig i fm och berätta en tragisk sak, usch så hemskt det måste varit kan inte föreställa mig nått för hur de känns för Magnus + dom på jobbet:( R.I.P
|
|
|
Men iaf dagen har varit jätte trevlig med Jasmine och Havanna, börja dagen med frukost, sen körde vi till Ängelholm in på hm köpte jackan till Linus som jag beställde men ångra mig men nu fanns den i Ängelholm så man kunde testa den fick ta en strl 86 till han fanns inte 80 och den hade nog inte passat så bra heller haha. Och så va jag tvungen att köpa den blåa mössan också i mindre strl än den bruna vi har, den är förstod men denna blev lagom:).. Sen in en runda på Lindex sen åt vi lunch på någon kina/thai resturan super gott. Sen körde Jasmine hem och jag till bilprovningen, hade aldrig varit där innan så jag körde av fel, körde på motorvägen ist märkte att de va fel precis när jag svängt av typiskt.Så bara till att köra av nästa avfart och tillbaka men hann gjorde jag, skulle byta b-blöja på Linus med, Och gubbarna i hallen älskade Dino hihi
|
|
När en kvinna sätter på sig en klänning av läder så börjar mannens hjärta att slå snabbare, han blir torr i halsen, svag i knäna och så börjar han tänka irrationellt...
Har du nån gång frågat dig varför? ....Då luktar hon ju som en ny bil :)



|
|
|

Ha det bra mina vänner
Här kommer lite bilder.

                                                Så här tror Linus att man ska ligga när man ska få ny blöja, men hur han vill att de ska gå vet jag ej.
                                           Sugna ? Detta ska då vara pepparkakor  Det liknar pepparkakor men smaka inte som det, hårda som sten va dom också.... ------ MinusLinus och Havanna
                           Linus och Havanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0