forts Onsdag

Hej igen mina vänner, som sagt idag har bara varit en hemma dag för våran del.

Började dagen med att äta frukost och leka lite, sen klädde vi på oss och gick ut på en härlig promenad, Linus somna i vagnen och sov i ca 2,5 timme:O rekord va det. Så länge har han inte sovit på länge men iof han va vaken när Magnus körde till jobb och sov bara en stund efter de innan han fick upp mig igen. Sen har jag pysslat lite med julkorten + fick dom andra 200 korten också idag:) Är några kort till att göra sen när dom färdiga. Har även hunnit tvättat 2 maskiner och hängt upp idag och fixat disken osv skönt:) Sen vid 3 körde vi in till City Cross och handla med Magnus, blev flygande jacob utan banan och nötter för det är inte gott att ha i haha kräsen som jag är.

Nu har vi ätit Linus sover och jag och Natta har pratat läänge i tele :)
lille Arne har blivigt sjuk:( inte kul alls stackarn.
Arne har en egen blogg som ni kan gå in och läsa om ni vill, jag läser den var dag:) http://arnearne.blogg.se/index.html

Ändrade planer om Fredag + helg.
pappa kör upp och hämtar om på Fredag fm efter han varit i Lund snällt av pappa men han är ju inte så lång härifrån ändå då ju.
Sen Lördag blir de ullared och jag och mamma prata om de att vi tar med oss Linus vilket som, prata med min syster igår om att passa han om hon inte skulle med, och även om hon skulle med kunde hon ha han sa hon. Men så sa mamma de att han kan lika bra åka med så kan vi turas om att ha han ´+ att Marina också kan ha han. Och det är ju inte så bökigt att ha han med nu som innan när man behövde vagnen. Nu sitter han ju i kundvagnen :) sötegöta. ska dock använda napphållare denna gången så får köpa en ny för den andra blev jag av med, han är ju duktig på att kasta nappar omkring sig när vi är iväg haha.

Min shoppinglista till ullared består av:

Julklappar till.

Leo---
viktor och emil - monopol spel
Gustav,Axel, Oscar -repello
Kajsa-smink, läppglas,ögonskugga för barn om de finns
Hampus-Lego, spindelmannen
Josefine-Tidningar, typ Julia eller Okej, schampo/duschset (hon gillar Jane Hellens gröna schampo), myssockar (stl 37-39
Ellen-
traktor,lastbil eller grävmaskin.
Havanna- hello kitty
Linus- leksaker och kläder lite leksaker han får faktiskt inte så mkt av oss i leksaker till jul utan efteråt då vi ser vad han inte fått:) Inte lätt att veta vad han inte får ju.
Sen Robin och Jessica men de skrivar jag inte här:) Jessica kanske läser haha.

Sen blir de till hemmet.

Våtservetter
sköljmedel
schampoo, balsam
tandkräm
golvmedel
Saker till Dino osv
och sist men inte mins födelsedags present till Magnus och någon julklapp om vi inte åker iväg tsm och köper till oss:)

ska även kolla efter nattlinne till majken.

Och så kolla lite på kläder till mig själv, och även lite mer saker på barnavd som nappar och flaskor osv:)

Sen på Söndag så kör mamma och pappa oss ända hem eller om Magnus kör halva vägen han kan ju inte köra ända ner iom att han har jouren..


|
|
Jag älskar min underbara sambo så ***** mkt, han är verkligen bäst älskar han så mkt så de går inte att beskriva med ord..

Nä nu ska jag börja pilla med julkorten igen :) har kommit på lite nytt, och så är de bonde nu också de kan man inte missa :)

Hörs i morgon kram på er:)

mamma och pappa Mamma och pappa jag älskar er<3


Kommentarer
Postat av: Jessica Persson

Näää, Madde. Jag läser inte alls det. :)

2010-12-15 @ 22:53:53
URL: http://jessiicarobiin.blogspot.com/
Postat av: Madelen

Haha, jag kände det på mig, så tur jag inte skrev då haha :D

2010-12-16 @ 08:35:35
Postat av: Jessica Persson

Jaså det gjorde du. ;) Klart jag följer din blogg nu när jag också har en. Jag tänkte skriva Fredriks julklapp på min blogg, MEN han läser min fick jag reda på så tur jag inte heller skrev något.

2010-12-17 @ 15:56:22
URL: http://jessiicarobiin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0