Hejsan.

                                                                      10/9-09

Skulle skrivit igår, men så blev inte fallet, men vi fira min lilla syster iaf och så :) Men tyvärr blev jag sjuk på natten, fick jätte mkt smärta på höger sida i ryggen bakom bröstet, så det blev akuten. vaknade kl 1 och innan vi ringt osv så va kl 2 och kl 3 va jag inne på akuten. Och dom tog prover osv, efter ett tag kom dom in å sa att det inte va en propp i lungan iaf. sen vid 8 eller 9 på morgonen kom doktorn in å sa att de va en början på njursten eller gallsten, minns inte så mkt faktiskt.. men så fick jag först voltaren i dropp till smärtan, men efter jag vaknat och så så m'rkte jag att smärtan kom tillbaka, så efter ett tag kom sköterskan in med en spruta som jag fick i låret, det va inte skönt hehe.. men sen värka den nästan direkt å jag somnade. sen höll dom mig kvar 1 timme längre för att se så de inte kom tillbaka.. så kvart över 11 fick jag åka hem.. Äntligen. Ringde M på morgonen och han blev jätte orolig att de va nått med bebisen, men sen blev han lugn hehe :) Sen igår kväll va M och hämtade nykeln till huset, och idag ska svärfar och svärmor och M dit och kolla lite. Och sen ska vi börja med och väva och måla och fixa och dona, det ska bli så kul :D hehe längtar så..


Nä nu ska fröken gå å lägga sig på soffan å kolla lite på tv. vakna helt pigg när mammas klocka ringde. men somna om till kl 8:a iaf haha..

Skriver kanske senare idag..

puss å kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0